Да вкарате индивидуалност в съдържанието е въпрос на качествен уеб дизайн, който да позволи интеграцията на такова съдържание. Ще стигнем и до това.
Няма значение в коя индустрия сте, всичките ви клиенти използват интернет. Ето защо е важно да поддържате връзка с тях чрез множество канали, като използвате различни видове съдържание. До края на това ръководство ще сте подготвени да планирате вашето съдържание и по-точно как то да бъде индивидуално съдържание.
Какво представлява писането на съдържание?
Създаването на съдържание за дигитален маркетинг е известно като написване на съдържание (content writing). Този тип писане помага на компаниите да привлекат потенциални клиенти и да изградят силни връзки с целевата си демографска група, помагайки им да се доближат до осъществяване на продажба.
Маркетолозите разчитат на съдържание за много голям процент от пребиваването на клиентите си в техния уебсайт, като различни формати на съдържание се използват на всеки етап – от запознаване с марката до извършването на покупка. Индивидуалното съдържание е това, което привлича клиента към конкретния продукт.
Голямо разнообразие от бизнеси се борят за вниманието на една и съща аудитория, така че възможността да създават първокласно, специфично съдържание, ще им помогне да се издигнат над конкуренцията и да достигнат до потенциални клиенти.
Вашият персонализиран план за съдържание чрез уеб дизайн
Всеки успешен бизнес трябва да има маркетингов план, който включва персонализирано съдържание. Тази стратегия предоставя целево съдържание и подходяща информация на хората, за да увеличи вероятността им да се доверят на вашата компания. Можете да направите това, като прегледате наличните данни за всеки посетител на вашия уебсайт или страница в социални медии. Това обаче трябва да бъде изградено още с направата на сайта, така че е въпрос и на уеб дизайн.
Наличната информация варира от техните търсения по ключови думи и история на покупки до информация, която те могат да предоставят, като местоположение, възраст и пол. Когато бъдат събрани заедно, тези данни помагат да се “нарисува картина” на интересите и нуждите на всеки клиент, така че да можете да споделяте съдържание. Резултатът е по-високи продажби и повишена ангажираност.
Решения за индивидуалност в съдържанието
- Добавете интерактивна игра – това привлича много, особено младата аудитория, на която разчитате, че ще бъде част от вашите клиенти.
- Използвайте забавни куиз игри, които да забавляват аудиторията, така че тя да научава нещо за себе си.
- Използвайте забавно видео съдържание свързано с вашите продукти и вашите клиенти, които да покажат връзката между тях.
- Използвайте персонализирани тестове, които да накарат всеки посетител да се вгледа в себе си, и така да бъде привлечен с интерес към сайта.
Накрая може да се приложи и лично отношение чрез имейл до клиенти, които искат да научат повече за вас и вашия продукт.