Упражнения, с които никога няма да качите излишни килограми

Здраве и добра форма

Упражнения, с които никога няма да качите излишни килограми

 

Инструкторите по фитнес са разработили формула за тънка фигура, която включва само 5 упражнения. Научете как да поддържате форма по всяко време!

 

Кардио 20 минути

Ако тренирате във фитнеса, не забравяйте да отделите време за кардио натоварвания. Този вид упражнения най -добре ще ви подготвят за добра тренировка. Ако тренирате у дома, тогава бързото ходене или скачането на въже са най-подходящи.

Клякания

Застанете изправени с ръце отстрани. Клякайте с изпънати напред ръце за баланс, докато бедрата ви са успоредни на пода. Върнете се в изходна позиция. Повторете 25 пъти.

 

Напади

Упражнение, което работи задната част на бедрото и задните части. Изправете се с ръце отстрани. Пристъпете напред, докато бедрото ви е успоредно на пода. Върнете се в изходна позиция, след това направете същото с левия крак. Направете 20 повторения за всеки крак.

Тяга с гири

За това упражнение ще ви трябват гири. Застанете изправени, вземете 1 – 1,5 кг гири във всяка ръка и ги поставете отпред. Наведете се напред от кръста до кокалчетата, докосвайки пода. Върнете се в изходна позиция. Повторете упражнението 30 пъти.

 

„Обратни“ коремни набирания

Легнете по гръб с ръце отстрани. Повдигнете краката си нагоре, докато не са перпендикулярни на тавана. Повдигнете и след това спуснете краката си на 5 до 10 сантиметра от пода. Направете поне 20 повторения.

Tagged , , , ,
на горе