Как да отслабна в коремa – ефикасни начина за намаляване на коремните мазнини

Без категория Диети Здраве и добра форма

Как да отслабна в коремa – ефикасни начина за намаляване на коремните мазнини

  •  
  •  

Как да отслабна в коремната област

Много хора се питат: “Възможно ли е да отслабна в областта на корема?” 

Отговорът e да. Всичко е възможно ако сте готови да положите усилия. Има начини да изгорите мазнините в коремната област и да отслабнете – за начало трябва да направите някои проучвания и да промените начина си на живот. 

Причината, поради която повечето хора не успяват да се сдобият с добре оформен корем е наличието на упорити мазнини.

Този вид мазнини са едни от най-опасните. Те увеличава риска от метаболитен синдром, диабет, коронарна болест на сърцето и дори рак. Може да измерите процента на телесните мазнини, за да разберете дали има нужда да отслабнете.

Пътят в борбата с излишните килограми е много дълъг и труден, но си заслужава.

Можете да отслабнете в областта на корема с упражнения в домашни условия. Много хора споделят своите резултати от тази програма, като казват, че са успели да отслабнат с 3 кг за 12 седмици. 

Кой е най-добрият  начин за постигане на плоския корем? 

Има няколко начина да постигнете плоско коремче. Може да промените диетата си и  да правите упражнения като коремни преси или планк, но тези методи може да не са най-подходящите за вас. Има много други начини, които предлагат различни ползи и резултати, така че не се страхувайте да опитате всички тях, докато научите кое е най-добре за вашето тяло. 

За да се сдобием с плосък корем, задължително трябва да обърнем внимание на хранителния си режим. Click To Tweet

Дори и да тренираме редовно, без правилно хранене е невъзможно да постигнем желания резултат. 

Препоръчително е да ограничим солта, тъй като прекомерното ѝ количество е една от причините за задържане на течности в организма, предизвиква подуване и забавя процеса на отслабване. Важно е да не се преяжда и да се яде често и на малки порции.

Следобедната закуска, богата на протеини, ще ви помогне да постигнете целта си. Протеините са едни от най-важните хранителни вещества в организма, които помагат за възстановяването на мускулите и изграждането на чиста маса. Освен това регулират нивата на кръвната захар, предотвратяват преяждането, намаляват апетита и предпазват от метаболитен синдром.

Фитнес закуска

Ако искате да се сдобиете с плосък корем, трябва да изберете правилната диета и да ограничите или напълно да спрете, ако се наложи, приема на захар. За да си приготвяте по-здравословни ястия, уверете се, че купувате органични продукти и пълнозърнести храни.

Дъвчете добре храната и никога няма да имате проблеми с храносмилането. Стомахът ви ще ви благодари за това. Трябва да се отбележи, че правилното сдъвкване на храната позволява по-добро  храносмилане, което ще ви помогне да предотвратите подуване на корема, както и ще ви спести стомашно-чревни проблеми.

Трябва да ограничите газираните и сладките напитки и да избягвате дъвченето на дъвка. Тези състояния допринасят за навлизането на въздух в хранопровода, което води до образуване на газ в стомаха, причинявайки издуване на корема. Храните, които допринасят за образуването на повече газове, са бобовите растения, зелето и газираните напитки.

Можете да използвате вакуум

Можете да използвате вакуум, за да тонизирате коремните си мускули. Важно е това упражнение да се прави сутрин, преди да сте закусили. За да извлечете максимална полза от упражнението, трябва да направите рязко издишване, като максимално погълнете корема, опитвайки се да се прилепите към задната част на гръбначния стълб. Задръжте в тази позиция 10-15 секунди. Това упражнение помага на коремните мускули да се тонизират и стягат. Техниката е проста, но изисква малко практика.

Стойката

Когато тялото ви е в изправено положение, мускулите, които поддържат гръбначния стълб, се активират и всички жизненоважни органи функционират по-добре. Днешната стойка от 3 точки е само един от многото начини за укрепване на гръбначния стълб и коремните мускули.

via GIPHY

Плоският корем се дължи на добрата стойка – т.е. на правилното стоене. Най-важното нещо, което трябва да запомните, е да държите раменете си изправени – това ще ви помогне да се сдобиете с плосък корем

Мускулите на гърба са отговорни за поддържането на гръбначния стълб и неговата форма. Те също така помагат на корема да остане по-плосък и по този начин човекът изглежда по-грациозен. Укрепването на тези мускули ще подобри и стойката.

Смехът 

Смехът е по-силен от всяко друго упражнение. И има изключително много ползи от него, затова – смейте се по-често. Смехът укрепва имунната ви система, помага ви да спите по-добре и дори увеличава мозъчната ви сила. Смехът също е отличен начин за укрепване на коремните мускули. Можете да се смеете, докато правите коремни преси – така ще тренирате коремните мускули едновременно. Ползите от смеха за здравето са безкрайни!

Медитацията

Независимо дали става дума за бърз няколкоминутен или за по-дълъг сеанс, ползите от медитацията са многобройни. Тя може да ви помогне да спите по-добре, да повишите фокуса и концентрацията си и дори да намалите нивото на тревожност. Най-хубавото е, че не е необходимо да се занимавате с нищо друго. Можете просто да отделяте по пет минути за медитация всеки ден и така ще подобрите вашето здравословно състояние.

Упражнения 

Най-добрите упражнения за корем са тези, които натоварват по-голяма част от коремната област едновременно и карат коремните мускули да работят като едно цяло.

Можете да направите страхотна тренировка за корем само с помощта на тялото си и стълбите.  Примерни упражнения:

10 мин тренировка

С тези 5 упражнения за корем ще можете да оформите корема си само за 10 минути на ден.

Упражнения за корем – 10 мин интервална тренировка
https://www.youtube.com/watch?v=fjth8jY0p5Y
Продължителна тренировка

Този видеоклип е пълен с 15 различни упражнения, които ще натоварят основните ви мускули и ще подобрят стойката ви. Упражненията са лесни за изпълнение и могат да се изпълняват от всеки, независимо дали сте начинаещ или напреднал във физическата активност.

https://www.youtube.com/watch?v=giAq5Hz9LYs

Възможно ли да е една напитка да стопи излишните мазнини около корема

Пиенето на тази зелена напитка може да ви помогне да премахнете мазнините в областта на ĸoрема, да увеличите енергията си и да подобрите резултатите от упражненията, както и здравословното хранене.

Haпитĸaтa, ĸoятo Bи пpeдлaгaмe в dеlо.bg ce пpигoтвя лecнo – caмo зa няĸoлĸo минyти. Cлeд ĸaтo ycтaнoвитe, чe тя нaиcтинa Bи e oт пoлзa, Bиe ниĸoгa нямa дa cпpeтe дa я пиeтe.

Haчин нa пpигoтвянe:

Cлoжeтe в блeндep шeпa мaгдaнoз (1 вpъзĸa). Cлeд тoвa взeмeтe един лимoн и изcтиcĸaйтe coĸa oт нeгo, дoбaвeтe гo ĸъм cмлeния в блeндepa мaгдaнoз. Πpибaвeтe пoлoвин литъp вoдa. Πacиpaйтe, дoĸaтo нe ce пoлyчи xoмoгeннa cмec.

Eтo и пpeдимcтвaтa oт лecнo нaпpaвeнaтa нaпитĸa – пpaвилнo xpaнocмилaнe, ĸoeтo e гapaнтиpaнo oт витaминитe в мaгдaнoзa. Лимoнът пъĸ пoмaгa зa извличане нa тoĸcинитe и излишнaтa вoдa oт тялoтo, ĸoeтo e вaжнo зa нaмaлявaнe нa тeглoтo Bи.

Зaпoчнeтe дeня cи c тaзи нaпитĸa. Πийтe я в пpoдължeниe нa 5 пocлeдoвaтeлни дни cyтpин на празен стомах. Cлeд пeтия дeн нaпpaвeтe почвика в пpoдължeниe нa 10 дни, cлeд ĸoeтo пoвтopeтe отново. Може да повтаряте този цикъл до пocтигането на  жeлaнитe от вас peзyлтaти.

Източник:

https://delo.bg/show/s-tazi-napitka-shte-stopite-3-kg-maznini-samo-za-3-dni/

Други рецепти за напитки и  съвети

https://mystyleevent.com/17-incredible-home-remedies-lose-belly-fat

В допълнение към упражненията и доброто хранене, тези съвети ще ви помогнат да развиете силни коремни мускули и да имате по-плосък корем с течение на времето.

Бърз 10 дневен план за отслабване в корема – диета и упражнения

Диета е седемдневна програма за отслабване, която ще ви помогне най-накрая да свалите излишните мазнини в областта на корема. Отслабнете с до 4 килограма само за три дни! Този тренировъчен план включва съвети за здравословно хранене, упражнения и приемането на голямо количество вода на ден. Най-добрата част от всичко? Тя е толкова лесна за изпълнение.

https://fitnesudoma.com/10-%D0%B4%D0%BD%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D1%81%D1%8A%D0%BA-%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%BC-%D1%85%D1%80%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BD-%D1%80%D0%B5%D0%B6%D0%B8%D0%BC/

Полезни съвети за начинаещи

Ролята на съня

Ролята на съня е изключително важна. Благодарение на него  тялото ви си почива и възстановява. Сънят е важен за психическото и физическото ви здраве. Лишаването от сън може да причини хормонален дисбаланс, който води до различни здравословни проблеми, включително затлъстяване и диабет. Засегнати са много хормони, но в момента ще се спрем основно на лептина и грелина. 

Грелинът

Грелинът е хормон на глада, който помага за регулиране на храненето и съня. Той ви събужда, когато имате нужда от храна, и ви кара да се чувствате сити, когато работата е свършена. Грелинът също така помага да контролирате метаболизма и телесното си тегло. Той се освобождава от клетките в стомаха и мозъка, когато стомахът започне да се изпразва. Тогава грелинът стимулира апетита и съобщава на мозъка, че сте гладни. При хората, които не се хранят достатъчно, нивата на грелин са високи. Те искат да консумират колкото се може повече и възможно най-бързо. Можете да приемате хранителни добавки с грелин или да ядете храни, които са богати на него, за да подобрите здравето си.

Лептина

Когато се храните, лептинът изпраща сигнал до мозъка, че стомахът ви е пълен и няма нужда от повече храна. Сигналът спира глада и казва на стомаха да освободи натрупаните мазнини, за да ги използва като енергия. Високите нива на лептина също могат да причинят покачване на килограми, защото казват на мозъка, че не е необходимо да забавя метаболизма, за да складира мазнини.

Стреса

Стресът е често срещано преживяване за много хора и е доказано, че оказва значително влияние върху физическото, психическото и емоционалното ни здраве.  Но прекомерният стрес пречи и на борбата ни с излишните мазнини (особено когато искаме да стегнем корема си). Подобно на недостига на сън, има силно въздействие върху различните хормони в организма. 

Съществуват многобройни начини за борба със стреса, като например физическите упражнения и медитацията. Има обаче един начин, който често се пренебрегва: диетата. Здравословното хранене може да помогне за регулиране на нивата на кортизол, което от своя страна води до по-добро здраве и регулиране на теглото.

Кортизолът оказва влияние върху метаболизма на организма, така че дори в малки количества може да има значителен ефект. Хормонът играе ключова роля и в регулирането на глада. Това означава, че излишъкът на кортизол може да повлияе на количеството консумирана храна, което да доведе до увеличаване на теглото.

Намалете алкохола

Пиенето на алкохол не е полезно за корема ви. Алкохолът съдържа много калории, захар и повишава апетита. Може да си мислите, че е нормално да изпиете едно питие по време на вечеря, но организмът ни не преработва целия алкохол наведнъж – необходимо е време!

Алкохолът е свързан с увеличаване на теглото, натрупване на мазнини около талията и повишаването на кръвната захар. Click To Tweet

Когато пиете алкохол, черният ви дроб произвежда ензими, които произвеждат калории. Не можете да предотвратите това, като пиете безалкохолна бира или вино, тъй като и те съдържат захари и други въглехидрати. Затова най-добре ги изключете от диетата си.

Хранене

Ако искате да се сбогувате с коремните мазнини, трябва да намалите приема на калории с 500 на ден. Това е единственият начин да изгорите бързо този вид тегло. Калорийният дефицит е ключов при борбата с излишните килограми – приетите дневни калории трябва да са по-малко от тези, които си изгорил.

Въглехидрати и протеини 

Въглехидратите не са враг. Затова следващия път, когато видите въглехидрат в чинията си, не се плашете! Всъщност те са от съществено значение за доброто здраве. Просто трябва да се храните по-разумно и избирателно. Съществуват различни видове въглехидрати – рафинирани, пълнозърнести, здравословни захари и др. Истината е, че не трябва да премахвате напълно нито един от тях от диетата си. Ако го направите, няма да си набавите всички необходими хранителни вещества. Има начини да се наслаждавате на любимите си въглехидрати и въпреки това да запазите плоския си корем!

Протеини

Протеините са полезни не само за мускулите и костите, но са от съществено значение и за здравето на ума и тялото. Прегледайте диетата си и вижте как можете да увеличите приема на протеини с най-чистите източници, които са на ваше разположение – пилешко, яйца, червено месо или риба. Ще се почувствате по-добре за нула време!

Хранителни добавки 

Искате да отслабнете и да имате плосък корем? С помощта на добавки като екстракт от зелен чай и куркумин можете да отслабнете и да изградите мускули. Също така са пълни с антиоксиданти, които помагат за намаляване на стреса. 

Карнитинът е естествено хранително вещество, което ви помага да изгаряте мазнини. Той повишава метаболизма, който след това изгаря калориите по-бързо. Карнитът също така помага за повишаване нивото на енергия. Като здравословна за здравето добавка, той дава повече енергия и изгаря повече калории и е пръв приятел при битката с излишните килограми.

Кремове

С тези  средства можете да постигнете много по-значителна промяна във външния си вид само за няколко седмици. 

Използването на кремове за намаляване обиколката на корема е напълно възможно. Те не само изгарят излишните подкожни мазнини, но имат и стягащ ефект. А резултатите ще ви направят доволни и щастливи. 

Крем за отслабване и стягане на коремната област и ханша

https://shop.lillydrogerie.bg/venus-pancia-krem-za-otslabvane-na-korem-i-hansh-200-ml

https://elmin.ru/bg/trim-and-interior/krem-dlya-szhiganiya-zhira-na-zhivote-i-bokah-luchshie-sredstva-dlya-zhenshchin.html

Кои тренировки са  най-подходящи да се изпълняват в домашни условия? 

За да отслабнете с помощта на упражненията, трябва да се въоръжите с търпение, защото плоският корем не се постига за една нощ. Но благодарение на спорта, ние поддържаме тялото си и подобряваме здравословното си състояние. 


Упражнения за корем за жени

https://www.youtube.com/watch?v=TZ9ebpNyKV8

Упражнения за корем в домашни условия за мъже

https://www.youtube.com/watch?v=9N_CCVahwNE
Digiprove sealТази статия е защитена от Digiprove © 2021 Happy Woman BG
  •  
  •  
Tagged , ,
на горе