Какво да ядете преди сутрешна тренировка
Здраве и добра форма

Какво да ядете преди сутрешна тренировка

Физическите упражнения сутрин са много важна част от поддържането на добра форма. Натоварванията, малко след като сме се събудили, дават тон за енергичен ден и ободряват повече от сутрешно кафе. Закуската обаче също е важна и поради този факт трябва да вземем под сериозно внимание какво хапваме, преди да започнем сутрешната си тренировка.

Възможностите за закуска са най-различни, така че опитайте да хапнете нещо, което наистина ще ви накара да се почувствате добре, а не само ще ви бъде вкусно.

Плодове

Лесно можете да си ги набавите от магазина и доставят изключително много енергия за старта на деня. Те са подходящи дори и за хора, които обикновено не закусват.

Смутита

Те са универсална закуска. В тях можете да комбинирате плодове, зеленчуци, кисели млека, протеинови масла или семена. Не прекалявайте обаче с количеството захар в тях.

Енергийни бомби

Те имат много подобен състав на смутитата, освен ако не ги приготвите за сухо хапване. В тях можете да добавите ядки, семена, плодове и зеленчуци.

Домашни мъфини

Някои биха си помислили, че те са нездравословни за закуска, но всъщност са перфектни за по-продължителна тренировка. В тях има достатъчно фибри, които ще се отразят добре на организма ви. Освен това можете да добавите ядки или плодове в тях за допълнителна енергийна стойност.

Домашни палачинки

Също може да звучат неособено подходящи за тренировка, но те съдържат много въглехидрати, които да ви подготвят за заниманието. Ако искате, добавете ягодово масло за още повече енергия. Опитайте се обаче да не прекалявате с броя на палачинките, защото може да ви стане тежко по време на тренировката.

Има храни, които е хубаво да избягвате, защото могат да ви направят мудни и да попречат на ефективната ви тренировка. Такива са бързите закуски, енергийните напитки, пикантните храни или такива с голямо насищане на захар.

Опитвайте се да изградите хранителната си програма с тези продукти и заедно с добра тренировка ще се почувствате напълно готови за старта на деня. Не пропускайте закуската. Дори да не сте гладни, когато се събудите не е зле да хапнете нещо, макар и малко, за да не тренирате на празен стомах.

на горе