Никога не подценявайте важността да направите добро впечатление във вашата работа. Там вие прекарвате по-голямата част от деня си, с хора, които трябва да вярват във вас и да ви имат доверие. Разбирателството в един екип е от ключово значение за успешното изпълнение на задачите, а служителите биха могли да създадат добър колектив, който може да се превърне във второ семейство за вас.
Доброто възпитание е първото нещо, което може да направи впечатление на ръководителя или колегите ви и оттам да започнете да изградите един добър имидж за вас, който да ви направи любимец в офиса. Понякога тези неща изглеждат прости, но са много важни. Например, ако имате възможност да използвате телефона си по време на работа, не прекалявайте с това и се постарайте да не пречите с него на хората около вас. Това веднага ще се усети от колегите ви и те ще си дадат сметка, че вие не сте егоист и за вас е важен комфорта на околните.
Изправете се срещу грешките си. Всеки човек в някакъв етап от работата си допуска грешка. Може да е малка, възможно е и да е по-сериозна. В тези моменти се вижда кой наистина е отговорен и кой не е. Не се опитвайте да търсите оправдание, а признайте, че сте допуснали неточност и поемете отговорност. Дори в началото шефът ви да бъде ядосан от грешката, впоследствие ще разбере за отговорната ви постъпка и това ще подобри нещата.
Останете си вкъщи, когато сте болни. Да идвате настинали на работа няма да впечатли шефа ви. Особено в последната една година това изобщо не се приема добре и с право. Ако не се чувствате добре, обадете се, че имате здравословен проблем и си починете. Това ще покаже на колегите ви, че сте отговорен човек и предпазвате другите от заразяване.
Обличайте се подходящо. Доброто облекло винаги е плюс. То показва уважение към работата, ръководителите и самите вас. Никога не знаете дали няма да ви се наложи да участвате във важна среща, в която е необходимо по-официално облекло. Обикновено няма да сбъркате, ако следвате дрескода на вашия шеф и се обличате по подобен начин.
Всеки иска да се хареса на колегите си. Затова уважавайте хората, с които работите, за да получите от тях същото.