Комуникацията е много важна, независимо дали става въпрос за лични или служебни отношения, като все повече са хората, които започват да й обръщат сериозно внимание. Фактор, който обаче много от тях пренебрегват, е езикът на тялото. В много случаи той може да каже много повече от думите и да ви помогне или попречи в разговора с даден човек.
Тялото ви може да издаде дали се чувствате комфортно, дали сте нервен или пък дори дали лъжете, когато говорите с някого. Затова се научете как да владеете всяко едно движение или пък да разчитате правилно това, което прави вашият събеседник. Това важи в огромна степен и по време на интервю за работа. Тогава имате възможност да спечелите бъдещия работодател с поведението си. Как обаче да стане това?
Първото впечатление
Вашето интервю започва, веднага щом влезете в сградата. Точно както трябва да се отнасяте с уважение към всички, които срещнете в процеса на интервюто, така е добре да излъчвате увереност и уравновесеност през цялото време.
Когато влезете в офиса и се свържете със, секретар, охрана или с когото и да е, се уверете, че поддържате силен зрителен контакт и се представете с увереност. Ако първоначално сте били отведени до място за изчакване, избягвайте обичайното по подразбиране прегърбване над телефона. Този вид език на тялото може лесно да се преведе като скука. Вместо това седнете изправени в удобна позиция, докато чакате. Когато срещнете интервюиращия, изправете се и се представете с топла и искрена усмивка, както и ръкостискане, ако разбира се, ситуацията с пандемията вече го позволява.
Внимавайте с облеклото
Дискомфортът е друг проблем, който може да бъде много разсейващ, както за вас, така и за интервюиращия. Купуването на хубав чифт нови обувки или колан, който да съответства на вашия стайлинг, може да ви се стори чудесна идея, но ако гардеробът ви кара да се тревожите, помислете дали да не изберете по-стара, но надеждна опция. Ако се намествате прекалено често на стола си от неудобство, може да изпратите грешен сигнал и това да създаде пречки в процеса на цялото интервю.