Компанията Уолт Дисни отговори публично на Скарлет Йохансон по повод заведеното от актрисата дело.
36 -годишната Скарлет Йохансон заведе иск срещу компанията Уолт Дисни в четвъртък в Лос Анджелис, заради това, че конгломератът е нарушил договора й, пускайки блокбъстъра „Черната вдовица“ това лято на своята услуга за стрийминг Disney+ по същото време, когато филмът беше пуснат по кината.
„Претенциите на Йохансон са неоснователни“, заяви говорител на компанията Уолт Дисни в изявление, публикувано в PEOPLE. „Делото е особено тъжно и обезпокоително поради безчувственото пренебрежение към ужасяващите и продължителни глобални последици от пандемията COVID-19.“
„Дисни спазва изцяло договора с г -жа Йохансон и освен това пускането на „Черната вдовица“ на Disney+ значително подобрява възможността й да спечели допълнителна компенсация в към получените до момента 20 милиона долара“, се казва в изявлението.
От своя страна Йохансон твърди, че в договорът й за „Черната вдовица“ с Дисни е за гарантирано ексклузивно издание в киносалона, като по-голямата част от заплатата й зависи до голяма степен от касовото представяне на филма.
„Дисни умишлено предизвиква нарушението на споразумението без основание, за да попречи на г -жа Йохансон да реализира пълната полза от нейната сделка“, се казва в иска.
PEOPLE получи изявление от адвоката на Йохансон Джон Берлински. „Не е тайна, че Дисни пуска филми като „Черната вдовица“ директно в Disney+, за да увеличи абонатите и по този начин да увеличи цената на акциите на компанията-и че се крие зад COVID-19 като претекст за това. Но игнорира договорите на изпълнителите, и нарушава техните права, ние очакваме с нетърпение да докажем това в съда “, се казва в изявлението.
„Това със сигурност няма да е последният случай, в който талантът на Холивуд се противопоставя на Дисни и дава ясно да се разбере, че независимо какво говорят публично от компанията, тя има законово задължение да спазва договорите си“, продължава той.
Решението на Дисни да пусне „Черната вдовица“ едновременно в кината и на своята стрийминг платформа съвпада с това, което компанията направи за Cruella и Jungle Cruise.
„Черната вдовица“, който дебютира на 9 юли, спечели 80 милиона долара в САЩ през първия си уикенд и 78 милиона долара в световния боксофис. Той спечели още 60 милиона долара от таксите за наем на Disney+ Premier от 30 долара в платформата.
По -рано този месец Йохансон заяви в интервю за Fatherly, че „няма планове да се връща“ като „Черната вдовица“.