Здраве и добра форма

Колко калории се изгарят по време на ходене

 

 

Ходенето е добро за сърцето и мускулите. И ако искате да отслабнете, това е чудесен начин. И така, колко калории се изгарят при ходене 1 км или 1 час?

Хипократ вярвал, че ходенето е най -доброто лекарство за човека и когато прекарваме известно време в парка, много от нас стават свидетели как хората „приемат лекарства“.

Ходенето е не само евтино (освен ако не го правите във фитнеса), но е и забавно.

 

Можете да се разхождате с приятел, куче или просто сами.

Ходенето не само тренира мускулите на краката, но и тренира сърцето ви, докато изгаряте калории и отслабвате.

Независимо дали искате да извървите определен брой стъпки или може би определено време, винаги е добре просто да станете и да ходите.

Преди няколко години трябваше да си купим специално устройство, което се вкопчи в колан и преброи стъпките ни. Днес имаме гривни, висулки и приложения за броене на стъпки на телефони .

 

Но колко точно движения трябва да направите, за да изгорите калории след поничката, която изядохте на работа тази сутрин?

 

Колко калории изгаряте, докато ходите?

Ако изчислявате колко калории изгаряте, тогава трябва да разберете, че това е също толкова важно, колкото и колко консумирате.

 

Списание Runner’s World е изчислило приблизителни цифри, които ще ви помогнат да разберете колко калории се изгарят при ходене, независимо дали броите километри или минути.

 

ИЗГОРЕНИТЕ КАЛОРИИ НА КИЛОМЕТЪР = 0,76 × ТЕГЛО В КИЛОГРАМИ

Например, умножете теглото си (в килограми) с 0,76. Ако тежите 70 кг, ще изгорите около 53,2 ккал (70 х 0,76), ако изминете 1 километър.

 

ИЗГОРЕНИ КАЛОРИИ ЗА МИНУТА = 0,064 × ТЕГЛО В КИЛОГРАМИ

Например, умножете теглото си (в килограми) с 0,064. Ако тежите 70 кг, ще изгорите около 4,5 kcal (70 × 0,064) на минута ходене или 270 kcal на час.

И двата метода на броене се основават на изминаване на един километър по равна повърхност за около 18-20 минути.

 

Не забравяйте, че преди да започнете някакъв режим на упражнения, включително ходене, консултирайте се с Вашия лекар.

 

Както бе споменато, тези формули се основават на теглото. Човекът, който тежи повече, изгаря повече калории, защото сърцето ще работи по -бързо при ходене.

 

Всеки път, когато увеличавате пулса си, изгаряте повече калории. Съответно, ако изгорите голям брой калории, ще отслабнете повече, при условие, че приемът на калории не се увеличава.

 

3 лесни начина да изгорите повече калории:

КАЧЕТЕ СЕ НА ХЪЛМ.

Ако използвате бягаща пътека, можете да регулирате наклона до пет градуса, за да симулирате ходене нагоре. Ако вървите по улицата, потърсете маршрут, който включва няколко неравни хълма с покачване от 10% или по -малко. Докато се изкачвате нагоре, гравитацията ще работи срещу вас и ще даде на сърцето ви добра тренировка.

 

НОСЕТЕ ПРЕТЕГЛЕНА РАНИЦА.

Поставянето на 2, 5 или дори 10 килограма в раницата и носенето й при ходене на 1 километър или за 30 минути ще изгори повече калории.

Уверете се, че раницата има добра подплата върху презрамките, в противен случай ще почувствате тежестта върху раменете си, както и върху краката си.

 

ХОДЕНЕ ПО ПЯСЪКА.

Не е лесно да ходиш по пясъка. Ако сте правили това, знаете за какво говоря.

 

Първоначално може да искате да ходите само 15-20 минути, което е около 1,5 километра в зависимост от крачката ви, помислете за ходене още един допълнителен километър.

 

След като достигнете стабилно темпо, вторият километър ще бъде лесен. Ако абсолютно не можете да ходите повече от 15 минути поради липса на време, увеличете темпото си . Повишеният интензитет ще ви накара да натоварите сърцето си и да изгорите калориите.

 

Изборът е твой. Просто стани и отиди на разходка!

Tagged , , , , , ,
на горе