Здраве и добра форма Психология

Какво трябва да направите, за да сте здрави и щастливи

 

Понякога трябва да направите една малка промяна в начина си на живот, за да подобрите значително здравето си. За да сте здрави, следвайте тези 18 правила.

ПОЕМЕТЕ ДЪЛБОКО ВЪЗДУХ

Дишането очевидно ни поддържа живи, но колко внимание обръщате на това как дишате? Късите вдишвания могат да бъдат неспокойни и тревожни , но научаването да контролирате дишането си може да подобри настроението ви почти моментално.
Поемането на дълбоко въздух от диафрагмата вдъхва усещане за спокойствие и вътрешен мир, като изпомпва достатъчно кислород в кръвта.
Разберете как да дишате по -често и по -дълбоко, за да можете по -ефективно и конструктивно да контролирате настроението и представянето си и по този начин да бъдете здрави и енергични.

НЕ ПРЕЯЖДАЙТЕ

Средно мозъкът ни се нуждае от около двадесет минути, за да се почувства сит, когато ядем. Това е научно откритие, на което повечето хора не обръщат внимание .
Преяждането е една от основните причини за наддаване на тегло , което може да доведе до различни заболявания. Ако диетата ви не е здравословна, започнете с това, че преяждането може да бъде реална опасност за вас. Ако искате да сте здрави, трябва да се научите да ядете бавно, да дъвчете храна и да отделите време, наслаждавайки се на вкуса и аромата.

ЖИВЕЙ СТРАСТЕН ЖИВОТ

Животът е предназначен да ни радва – той не трябва да се възприема като поредица от действия, които безмислено предприемате. Разберете какво обичате да правите и основавайте начина си на живот на това. Това може да е промяна в кариерата или нещо, което правите извън работното време. След като откриете своята страст, ще активирате сетивата си и ще генерирате ентусиазъм и енергия, които ще се разпространят във всички други области на живота ви, включително взаимоотношенията, работата и общото здраве.

СЛЕДЕТЕ СТОЙКАТА СИ

Начинът, по който седите или стоите, оказва силно влияние върху настроението ви. Изследванията показват, че стойката ви може да ви накара да се чувствате повече или по -малко уверени. Начинът, по който позиционираме тялото си, може да подмами мозъка ни да мисли за това как се чувстваме в определена посока.

Например широко отворените позиции, заемащи място, ще подобрят чувството ви на увереност и лична сила. Те също така карат другите хора да мислят, че сте по -уверени.

ИЗЛИЗАЙТЕ ПО -ЧЕСТО НА ВЪЗДУХ

Ако сте на закрито за дълго време, можете да се почувствате изолирани от външния свят и от природата.За да сте здрави, важно е да излизате навън поне веднъж на ден , дори ако това е само кратка 20 -минутна разходка.
Взаимодействието с други хора и прекарването на време сред природата е много важно за нашето благосъстояние. Комуникацията ни помага да останем свързани и да освежим живота си с нови възможности и ситуации.

НАМАЛЕТЕ ДОЗАТА СИ КОФЕИН
Ако консумирате повече от 500-600 милиграма кофеин на ден , може да повлияете негативно на здравето си.
Мускулни тремори, безсъние, нервност и тревожност са само част от симптомите, които ще изпитате, когато консумирате твърде много кофеин.
Една чаша кафе съдържа почти 100 грама кофеин, затова се опитайте да не пиете повече от 2-3 чаши на ден, за да останете здрави.

НАМАЛЕТЕ ПРИЕМА НА АЛКОХОЛ
Алкохолът е широко разпространена и често консумирана напитка, която е част от много традиции и празници. Да се ​​насладите на чаша вино или бира или непринуден коктейл е приятна и забавна част от разговора.

Всеизвестно е обаче, че пиенето на много алкохол е вредно за нашето здраве.

Твърде много алкохол може да доведе до пристрастяване и различни здравословни проблеми като чернодробна недостатъчност, увреждане на мозъка и загуба на памет .

Започнете да правите промени в живота си още днес.

Tagged , , , , ,
на горе