Как да преглътнете обидата и да простите на някой, който ви е наранил - Щастливите жени - HappyWoman.bg

Как да преглътнете обидата и да простите на някой, който ви е наранил

Как да преглътнете обидата и да простите на някой, който ви е наранил
Психология

Как да преглътнете обидата и да простите на някой, който ви е наранил

Когато някой ви е наранил по някакъв начин, става трудно да простите и да преглътнете обидата. И понякога тези негативни чувства остават за по-дълъг период от време. Дори след като незабавният ви гняв премине, може да се съсредоточите върху емоционалната травма или предателството. Така няма да можете да оставите целия сценарий да избледнее в паметта.

Обичайно е да се чувствате така, след като бъдете обидени. Ако не простите на някого обаче, това ви наранява най-много. Прошката не означава пълно забравяне на случилото се, а просто приемане на целия сценарий. Това е ваш съзнателен избор да освободите гнева, болката и желанието за отмъщение. Всяка година се отбелязва и световен ден на прошката с намерението да внесе щедрост сред хората. В същото време това ги кара да разберат колко е важно да изкоренят вината и болката от живота си. Идеята е и хората да бъдат тласнати да разрешават конфликтите си и да работят върху даването на прошка, докато откриват изцеление.

Готови ли сте да простите, но не знаете каква трябва да бъде първата ви стъпка? Това е нормално.

Защо e добре да рекламирате в онлайн списание www.happywoman.bg

Тук ви предлагаме четири начина, които ще ви помогнат да се освободите от негодуванието и да улесните процеса на прошка:

Признаването е първата стъпка

Когато някой ни нарани, ние ставаме сковани и затворени. Много пъти дори не искаме да говорим за това или да мислим за тези неща, тъй като това ни карат да се чувстваме слаби. Прошката не идва без правилното признание на емоциите. Ядосайте се, почувствайте се наранени и си дайте достатъчно време да скърбите. Скръбта и гневът са естествени и здравословни реакции към нараняваща ситуация. Прошката означава да позволите да сте във вредно емоционално състояние за някакъв период от време. Едва след това ще можете да оставите всичко да си отиде, защото ще сте в мир с всичко, което се е случило.

Зодиите, които издигат стени пред себе си и са трудни за обичане

Четирите зодии, които се стремят да превърнат света в по-добро място

Топ 4 на най-състрадателните хора в зодиака

Зодиите, които изтощават емоционално партньора си

Анализирайте дали гневът е градивен или разрушителен

Конструктивният гняв лесно разрешава проблем точно в момента, тъй като ви кара да анализирате ситуацията точно. Следователно можете и да реагирате по-добре. Докато разрушителният гняв се повтаря и няма никакви оптимистични последици. Разберете как се чувствате по гнева, който задържате. Пречи ли на психическото ви състояние? Човекът, на когото сте ядосан, променя ли се от гнева, който сдържате? Когато превърнете гнева си в навик, той се оказва разрушителен. Ако знаете, че нищо добро не излиза от него, трябва да пречистите сърцето си, като го приемете и постигнете мир. Ако задържате този гняв прекалено дълго, то може никога повече да не намерите път към въпросния човек. Това означава, че няма да можете и да простите. А това няма да е товар само за него, а и за самите вас. Не си позволявайте да задържате тези негативни чувства завинаги. От това страдате най-много вие.

Променете гледната си точка

Понякога сме толкова наранени, че сме фокусирани само върху тази обида. Започваме да губим перспектива, но все още оставаме обсебени от гнева. Мислете извън кутията, излезте от манията да сдържате гнева и започнете да анализирате ситуацията през погледа на другия човек. Може би това е само еднократна неволна грешка. Ще ви помогне да постигнете мир с него и да простите.

Открий с лекота пътят към щастието

Зодиите, които заплашват с раздяла, за да създадат драма във връзката

Красиви цитати, които ще те накарат да се замислиш за чудото, наречено Живот

Вдъхновяващи цитати за живота и още нещо…

Четирите зодии с най-чисти сърца

Изберете някои успокояващи ума техники

Успокояващи ума техники като дълбоко дишане и медитация ви осигуряват повече яснота. Те  действат изключително добре на нервите ви и управляват стреса. Това подхранва реакцията на тялото ви да се бори или бяга, като същевременно ви помага да останете спокойни. Уверете се, че последователно следвате тези практики, за да се освободите от гнева и недоволството. Когато сте в хармония със себе си, едва тогава ще можете да простите на този, който ви е наранил. Повярвайте, никой не печели от задържания негативизъм и омраза вътре във вас. Освободете се от тях.

Digiprove sealТази статия е защитена от Digiprove © 2022 Happy Woman BG
0 Shares
Tagged , , , , , ,
на горе
Happy Woman Бюлетин
Вашият хороскоп, най новото от Happy Woman и актуални статии всяка седмица