Управлението на поведението на децата в училище може да бъде предизвикателство както за родителите, така и за преподавателите. Признаци на лошо поведение, като конфликти с учители, понижаване на оценките, злобни действия и чести отсъствия, могат да нарушат учебната среда и да възпрепятстват академичното и социално развитие. Ранното разпознаване на тези признаци е от решаващо значение за предприемането на ефективни действия за справяне и коригиране на тяхното поведение.
Тази статия изследва как да се справите с лошото поведение на децата в училище и предоставя практически стратегии за подобрение.
Подходете с правилно поведение към ситуацията
Справянето с лошото поведение на детето в училище включва внимателно наблюдение на поведението му по време както на академични, така и на развлекателни дейности, за да се идентифицират основните причини. Родителите трябва да работят в сътрудничество с учителите, за да разработят ефективен подход за управление и подобряване на ситуацията.
Организирайте честа комуникация с учителите
Децата изпитват различна динамика у дома и в училище. Следователно родителите трябва да организират честа комуникация с учителите, за да управляват ефективно лошото поведение на детето и да осигурят съответствие между тези две среди.
Ето някои методи за комуникация между родителите и учителите:
Проверете взаимодействието между деца и учители
Някои деца се борят с авторитети, което води до конфликти в училище. Следователно, едно решение за това как да се справим с лошото поведение на детето в училище е да насърчим децата си да изразяват своите трудности с учителите си. Ако детето ви мълчи, наблюденията в класната стая и редовните срещи с учителите могат да помогнат.
Създайте мрежа за наблюдение
Родителите, които търсят съвет как да се справят с лошото поведение на децата си в училище, трябва да бъдат информирани за представянето на децата си в училище, за да се справят с проблемите своевременно. Мрежата за наблюдение работи като ефективна система за проследяване на поведението и насърчава съвместните усилия между семействата и училищата.
Ежедневната отчетна карта например може да предостави подробна обратна връзка, за да помогне на родителите да наблюдават промените и да идентифицират потенциални опасения. Преподавателите също трябва да имат възможност да комуникират по-ефективно с родителите относно напредъка на своите ученици.
Решете начина на комуникация
Някои училища предоставят ежедневни имейли за проследяване на напредъка. Този подход обаче изисква учителите да отделят време всеки ден, за да съставят и изпращат имейли. Подробните писма понякога могат да бъдат непосилни за родителите.
Друга стратегия за това как да се справите с лошото поведение на детето в училище е използването на дневен отчет с прости символи. Това лесно за разбиране резюме на поведението на детето може да бъде ефективно както за учителите, така и за родителите, но кратките коментари може да не предоставят достатъчен контекст и информация.
Има много начини родителите да общуват с учителите. Родителите трябва да изберат правилния метод на комуникация от самото начало, за да избегнат объркване.
Общувайте редовно
След като изберат средствата за комуникация, родителите трябва да осигурят последователни актуализации. Редовната обратна връзка, независимо дали е положителна или отрицателна, е от решаващо значение за поддържането на точно разбиране на поведението и напредъка на детето.
Сътрудничество
Сътрудничеството между родители и учители улеснява единна стратегия за управление на поведението на децата, като гарантира, че домашната и училищната среда могат да разрешават проблемите безпроблемно.
Разрешете проблеми с детето си
Знанието как да се справят с лошото поведение на детето в училище помага на родителите ефективно да разрешават емоционалните проблеми, които се случват на децата им. Те трябва да запазят спокойствие и да предоставят допълнителна помощ за разработване на последователен подход към управлението на поведението.
Запазете спокойствие и говорете с децата си
Когато децата проявяват разрушително поведение, родителите трябва да запазят спокойствие, независимо от трудността на ситуацията. Вашето спокойствие моделира подходящо поведение за детето и помага за облекчаване на проблема.
След като идентифицирате признаците на лошо поведение, насърчете детето си да говори за своите дейности в класната стая, за да открие причините. Тази дискусия може да разкрие дали се борят с ученето си или имат конфликти с учителите и връстниците си. Когато насърчават откритата комуникация, родителите могат да насърчат положително поведение.
Осигурете допълнителна помощ, ако имат нужда
Попитайте дали детето ви има нужда от помощ. Участието на родителите може да бъде от решаващо значение за справяне с техните поведенчески проблеми. Да предположим например, че се държат лошо поради емоционален стрес. В такъв случай можете да им дадете безопасно място за почивка и да ги помолите да участват в извънкласни дейности, за да подобрят емоционалното си състояние.
Въпреки това е важно да постигнете баланс, като им предоставите подходяща помощ, без да им угаждате прекалено много, защото може да рискувате да попречите на тяхната независимост и умения за решаване на проблеми.
Вслушайте се в чувствата на детето си
Много деца се държат лошо поради разочарование, стрес или страх. Следователно е необходимо да се вслушаме в чувствата им, за да определим корена на проблема.
Насърчете ги да изразят чувствата си
Децата може да се затрудняват да изразят ясно емоциите си, особено ако са претоварени или им липсва речник, за да опишат чувствата си точно. Те също могат да се страхуват от осъждане от другите, дори от родителите си.
Разбирането как да се справим с лошото поведение на детето в училище изисква емоционално изразяване. Родителите могат да започнат с отворени въпроси, които ги карат да се замислят по-дълбоко върху емоциите си. Те също могат да моделират как да изразяват чувства, като споделят собствените си мисли.
Дайте гаранции
След като детето ви приключи с изразяването на чувствата си, потвърдете отново, че е нормално да изпитва отрицателни емоции, като същевременно го уверите за неговата безопасност.
Родителите могат да препоръчат стратегии за управление на стреса и безпокойството, за да помогнат на децата си да преодолеят собствените си пречки.
Оставете ги да изберат
Децата се чувстват овластени, когато имат контрол над живота си. Така, вместо да налагат решения, родителите трябва да им дадат възможност да направят избор.
Можете да подкрепите тяхното емоционално развитие и да повишите увереността им, като ги включите в процесите на вземане на решения, като например избор на продукти за обяд и облекло.
Не ги поставяйте под натиск
Ако детето ви не е готово да обсъжда проблемите си с вас, не го притискайте. Можете да изчакате друг повод, когато те имат добър ден и са по-склонни да говорят. Избягването на натиска им позволява да се изразяват доброволно, което води до по-открити разговори.
Наградете положителното поведение
Балансирането на наградите и дисциплината е ефективна стратегия за управление на поведението. Награди, като повече време за игра и любима храна, за добро поведение, могат да бъдат положително подкрепление. Балансът между награди и дисциплина може да създаде структурирана образователна среда, която подпомага растежа на децата.
Заключение, разбирането как да се справим с лошото поведение на детето в училище изисква цялостен подход. Трябва да се дава приоритет на сътрудничеството между родители и преподаватели в подкрепа на уникалните нужди на всяко дете. Както родителите така и учителите Трябва да се ангажират да помагат на учениците да преодолеят предизвикателствата и да процъфтяват академично.