Партньорски статии

Какво е SEO? Да погледнем отвътре

 

Какво е SEO?

Напълно е вероятно да сте чували, че SEO идва от Search Engine Optimization… което обаче трудно намира буквален превод на български. Най-важното, което трябва да знаете, особено ако сте малък или среден бизнес, имате предприемачески идеи и желаете онлайн присъствие: това е услугата, която оптимизира вашия уебсайт, така че да се класира добре в органичното (неплатено) търсене в Google.

Ние от MOXX advertising знаем как да превърнем услугата, която се базира на стандартни IT-практики, в едно от най-успешните ви решения за маркетинг стратегия на вашата стартап компания или на вече работещ бизнес.

Без значение дали имате физически магазин, онлайн магазин за продажби, услуги от бизнес към бизнес, или дори авторски блог, вие се нуждаете от достатъчно видимост, така че да достигате до клиенти, аудитория, публика, която има нужда от вас и вашите услуги и продукти.

Какво е вътрешно SEO

Вътрешното SEO е оптимизацията на вашия уебсайт и всички негови вътрешни страници, които си взаимодействат, така че сайтът не само да изгледа добре и да е привлекателен за потребителите, но да бъде разпознаваем за алгоритмите на търсачките. Те са по-прецизни от всеки критик в мрежата и разпознават всяка неточност, всеки преднамерен елемент с цел измама и всеки слаб елемент от целият сайт. Затова SEO трябва да е винаги в ръцете на професионалисти – един неточен момент във вашата онлайн територия, може да провали всичките усилия за представителност и видимост в дигиталната среда.

Екипът ни от SEO специалисти има специална програма за разработка на вътрешното SEO и всички компоненти, които го съставляват, така че сайтът да носи в себе си необходимата информация, лесно разпознаваема за търсачките и техните алгоритми.

Вътрешни SEO компоненти:

– Съдържанието в страниците – то се отнася до цялата информация, която се съдържа в уебсайта и на всяка негова страница. Една страница може да има текстово съдържание, фотографии, видео и аудио, анимации. Всички те трябва да са правилно обозначени, така че да дават информация, която се съотнася към услугите в сайта и към целия ви бизнес.

– Вътрешни линковете (връзките) в сайта (между различните страници) – самото име издава, че става дума за връзките от една страница на вашия сайт към друга страница в него. Те са важни както за потребителите, които навигират и търсят информация в сайта, така и за търсачките, така че трябва да бъдат качествено създадени, за да потвърждават достоверността на сайта и неговото професионално изпълнение.

– Мета данните – те са един от най-важните компоненти що се отнася до работата на търсачките да разпознават съдържанието във вашия сайт.

– URL адресите и структурата като цяло – много от елементите съставляващи сайта се правят предварително, но след това могат да се пренастройват.

– Цялостната архитектура на сайта – този компонент отговаря на йерархичната структура на сайта, която е построена на база на вътрешните връзки. Добрата архитектура на уебсайта дава контекст на търсачките, така че те да разберат за какво става въпрос само на една страница в голямата схема на целия уебсайт.

– Картата на сайта – тя представя целия план на вашия уебсайт, като целта ѝ е свързана със SEO оптимизацията. Тя помага на търсачките да индексират цялостно съдържанието в уебсайта. Картата показва на търсачките най-важните страници в постройката на уебсайта

Външно SEO

Какво е SEO извън страницата? Външната SEO оптимизация включва всички дейности, извършвани извън уебсайт в опит да се повиши органичното класиране на сайта в търсачката. Обичайните действия по външно SEO включват изграждане на обратни връзки към сайта, насърчаване на маркови търсения; увеличаване на ангажираността и споделянията в социалните медии.

Ползи от SEO и разлики с платената реклама

Когато излизате на онлайн пазара, вече знаете, че като бизнес вие трябва да преследвате всеки възможен път, който ще ви донесе клиенти, разпознаваемост, доходи. От платена реклама до SEO оптимизацията, има налични различни по вид ресурси за дигитален маркетинг, за да разпространите информацията за вашето бизнес начинание.

Платената реклама се характеризира с всяка форма на маркетинг, за която плащате, и обикновено е под формата на креативен дисплей с визуални елементи и текстово съдържание за вашия бизнес.

SEO оптимизацията е инструмент, използван, за да помогне на търсачките да намерят съдържание, свързано с вашия бизнес, за повишена видимост, разпознаване на марката и, ако е приложимо, за продажбите на вашия бизнес.

Ползите от SEO оптимизацията са няколко, като основната е, че плащате един път за услугата, която следва да бъде изпълнена професионално. Оттам насетне, тя ще ви носи печалба в дългосрочен план. Също така SEO оптимизацията е много гъвкав инструмент, засягащ много компоненти в сайта, които могат да бъдат намерени независимо от начина на потребителско търсене, по който платената реклама не може да осъществи.

За какъв период да планираме SEO

Той може да бъде месечен, годишен или по-дългосрочен. В зависимост от нуждите на бизнеса се работи по план, който да работи в определения период. Клиентите обаче трябва да са търпеливи, защото самата SEO оптимизация изисква период на изготвяне, така че да бъде ефективна спрямо целите на бизнеса, изграждането на уебсайта и актуалните алгоритми, и изисквания на търсачките.

Експертите в MOXX Advertising са категорични, че резултатите от SEO плана са видими в първите шест месеца до една година. Не чакайте резултатите да дойдат сами. Свържете се с нас, за да получите професионални SEO услуги и да изготвим заедно най-подходящия план за вашия уебсайт и бизнес.

 

 

https://moxxadvertising.com/seo-%D0%BE%D0%BF%D1%82%D0%B8%D0%BC%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F/

 

https://moxxadvertising.com/%D1%83%D0%B5%D0%B1-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%B9%D0%BD/

https://moxxadvertising.com/%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%BA-%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B3/

 

 

 

 

 

 

Digiprove sealТази статия е защитена от Digiprove © 2023 Happy Woman BG
Tagged ,
на горе