Яжте паста без да пълнеете с тези 7 трика

Яжте паста без да пълнеете с тези 7 трика

паста
Диети Здраве и добра форма

Яжте паста без да пълнеете с тези 7 трика

Няколко малки тайни ще ви помогнат да запазите пастата в диетата си, без да напълнявате!

Пастата е едно от любимите ястия както за делничните дни, така и за почивните дни и не е
изненада, че се приготвя много лесно. Вечеря, която ще бъде готова за по-малко от 15 минути, е
истинска мечта. Но ежедневната консумация на тестени изделия може да има своите
недостатъци, включително наддаване на тегло.

Не че макароните по своята същност образуват мазнини. Основният проблем е, че ядем твърде
много от тези храни. Знаете ли, че препоръчителната порция за спагети е само 50 грама? Според
Националната паста асоциация (да, има такава), италианците ядат средно по 9 унции (250 грама)
паста на ден. Това е почти пет пъти препоръчителната доза.

Целулитът е породен от хормонални проблеми

Смути – детокс от суперхрани

Топ 5 упражнения за бедра

7 трика, за да не напълнеете (и да се насладите на любимата си храна – паста)

Но какво да кажем за ползите от известната средиземноморска диета, за която толкова много се
говори? Факт е, че когато се консумират като част от балансирана диета, спагетите всъщност
могат да се впишат в здравословния начин на живот, без да причиняват наддаване на тегло.
Всъщност можете да ядете паста и да запазите фигурата си в добра форма. За любителите на
въглехидратите това със сигурност е добра новина. Дори повече от добра, защото приготвянето на
леко ястие с паста не отнема много време или усилия и не променя драстично вкуса.
Просто трябва да научите няколко трика, които ще променят свойствата на познатите ястия. Това
ще ви помогне да продължите да губите тези излишни килограми и да не се чувствате виновни, че
готвите любимата си паста за вечеря.

Изберете друга паста

Повечето от пастата, консумирана от човечеството, е рафинирана бяла паста. Изберете
пълнозърнеста. Яденето на пълнозърнести храни е не само по-засищащо от рафинираните храни,
но също така намалява кръвното налягане и риска от хронични заболявания (като диабет тип 2 и
сърдечни заболявания).

 

Направете паста със зеленчуци

 

Според изследователи от Пенсилвания, тези, които ядат основни ястия, които включват
зеленчуци, консумират 350 калории по-малко на ден от тези, които ядат зеленчуци като гарнитура.
Вероятната причина е, че зеленчуците увеличават количеството засищащи фибри в чинията ви.
Смесете тиквички с пълнозърнести спагети или добавете нарязани и задушени броколи,
брюкселско зеле, чушки, домати и лук към пенето. Или заменете месото в лазанята с пресен
спанак и резени тиква.

Сервирайте салата с пастата

Яденето на зеленчуци преди нишестена храна, като паста, може да понижи нивата на кръвната
захар след хранене и да увеличи усещането за ситост. Например, салата със сурови моркови и
други любими зеленчуци може да помогне за предотвратяване на глада след хранене, което може
да ви помогне да консумирате по-малко калории през деня и да отслабнете по-бързо.

Сменете вида на месото

Рецепти като спагети карбонара обикновено изискват дебело нарязан бекон, който има около 70
калории и 6 грама мазнини само в две филийки. Използването на същото количество прошуто
вместо бекон може да ви спести 40 калории и 2 грама увреждащи сърцето мазнини.

Ако обичате месен сос, намалете калориите и мазнините, без да променяте вкуса, като следвате две лесни
стъпки: първо купете постно телешко смляно месо, след това, след като изпържите месото в
тиган, го сложете в сито и го изплакнете с гореща чешмяна вода , преди да добавите подправка
или течност. Това помага за изхвърлянето на излишните мазнини.

Охладете пастата

Пастата ще промени свойствата си, ако просто я поставите в хладилника. Когато охлаждате
пастата, спадът на температурата променя нейната химическа структура. „Устойчивото нишесте“
може да помогне за намаляване на гликемичния отговор на организма чрез удължаване на
усещането за ситост.

В допълнение, проучването за хранене и метаболизъм установи, че
устойчивите нишестета могат да стимулират окисляването на мазнините. Направете купа италианска салата с паста, гръцка салата с орзо или салата с риба тон и паста за вкусно и по-
малко нездравословно ястие.

Добавете сирене само при сервиране

Някои рецепти за паста изискват смесване на сиренето директно в пастата заедно със соса. Не
прави това. По-голямата част от сиренето, добавено преди готвене, вероятно ще се разтопи в
задната част на ястието, ставайки почти невидимо. Това вероятно ще добави още повече калории
към вашата порция.

За да украсите вечерята, поръсете сирене върху ястието си едва след като е
в чинията ви, за да не приемате допълнителни „невидими“ калории от сирене и да елиминирате
доста количество мазнини, запушващи артериите, без драстично да променяте вкуса.

Направете си сос

Много консервирани сосове съдържат допълнителни калории, планини от сол и добавена захар, а
не хранителните вещества, които искате в чинията си. Идеално е да си направите своя собствена
проста паста с домати, чесън, зехтин, босилек и черен пипер

Digiprove sealТази статия е защитена от Digiprove © 2022 Happy Woman BG
0 Shares
Tagged , ,
на горе
Happy Woman Бюлетин
Вашият хороскоп, най новото от Happy Woman и актуални статии всяка седмица