Диета с грозде и ориз

0

Оризът и гроздето са идеална комбинация за редуциране на телесното тегло. Те лесно стопяват възглавничките около талията. С основаната на ориз и грозде диета се губят всеки ден около 500 грама.

Оризът и гроздето доставят на организма витамини и минерални вещества, подпомагат отделянето на течностите в него, укрепват нервната система, облекчават дейността на сърцето и кръвообращението, регулират дейността на стомашно-чревния тракт. Само след няколко дни консумация на тези чудодейни дарове на природата обмяната на веществата става по-добра, сънят – по-стабилен, а настроението – по-приповдигнато. Не е за подценяване и козметичният ефект – кожата се превръща в по-чиста и свежа.

За да бъде още по-полезен, оризът се сварява така че, да остане на зрънца. Когато се спазва диетата, водата за ориза не се посолява.

ПЪРВИ ДЕН

ОБЯД: 100 г печена или сварена риба,подправена с къри, плюс 30 г сварен ориз, плюс 100 г грозде.

ВЕЧЕРЯ: 100 г сварени моркови, 100 г краве сирене (обезсолено), 150 г грозде, салата.

 

 

ВТОРИ ДЕН

ОБЯД: Омлет от 2 яйца – изпържват се в тиган с тефлоново покритие без мазнина, 40 г сварен ориз, 100 г грозде.

ВЕЧЕРЯ: Коктейл от плодове. Приготвя се от 1 круша, 150 г грозде, 1 ябълка, 100 г сварен ориз.

 

ТРЕТИ ДЕН 

ОБЯД: 100 г телешко месо се изпържва с малко растително масло, посипва се със ситно нарязан магданоз и се прибавя към него 30 г сварен ориз, 100 г грозде и салата.

ВЕЧЕРЯ: Салата (според сезона), 150 г грозде, 100 г шунка.

 

ЧЕТВЪРТИ ДЕН

ОБЯД: 100 г шунка, 100 г бяло грозде.

ВЕЧЕРЯ: Сваряват се 250 мл обезмаслено прясно мляко с 50 г ориз. Подправя се с мед или захарин, канела. 100 грозде.

 

ПЕТИ ДЕН 

ОБЯД: 1 пилешко бутче (сварено или пушено) – подправяте с чесън и нарязан копър. 1 малка краставичка и 150 г грозде.

ВЕЧЕРЯ: Смесват се 50 г сварен ориз със 100 г грозде, резен лимон и салата според сезона.

 

ШЕСТИ ДЕН 

ОБЯД: Омлет от 2 яйца – изпържват се в тиган с тефлоново покритие без мазнина, 40 г сварен ориз, 100 г грозде.

ВЕЧЕРЯ: Коктейл от плодове. Приготвя се от 1 круша, 150 г грозде, 1 ябълка, 100 г сварен ориз.

 

ВСЕКИ ДЕН 

За 6-те дни се препоръчват следните закуски, напитки и салати:

СУТРИН

1-ви вариант – 1 филия черен хляб, намазана с 5 г маргарин или масло, 2 супени лъжици диетична извара или 20 г кашкавал, няколко зърна грозде.

2-ри вариант – 1 сварено яйце и зърна грозде.

10 часа:

200 мл гроздов сок без захар.

Обяд:

Салата от зеленчуци, подправена с 2 чаени лъжички растително масло, малко оцет, подправки.

16 часа:

200 мл прясно мляко (обезмаслено), 1 филия ръжен хляб и 50 г грозде.

Напитки:

През всички дни само по 2 чашки кафе или чай и минерална вода.

Leave A Reply